Najczęściej zadawane pytania

Aby ułatwić znalezienie odpowiedzi na najbardziej nurtujące Was kwestie – zebraliśmy je w jednym miejscu. „Czy w taksówkach posiadają Państwo foteliki do przewozu dzieci?”, „Czy w taksówce można jechać ze swoim pupilem?” – poznajcie zatem odpowiedzi na te i inne pytania!

Nie, nie posiadamy. W licencjonowanych taksówkach nie ma obowiązku przewożenia dzieci w fotelikach. Jeżeli chcą Państwo przewozić dziecko w swoim foteliku proszę to zaznaczyć podczas zamawiania kursu aby podjechał kierowca, który posiada w aucie system ISOFIX.

Nie posiadamy zniżek. Nasza konkurencyjna stawka jest jednolita całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Posiadamy program lojalnościowy dla stałych klientów. Każdy 100 kurs ( jego wielokrotność) przyznajemy gratis ( maksymalna kwota kursu 30 zł, kurs do wykorzystania w dniu kiedy wypada).

W celu wystawienia FV proszę wypełnić formularz na naszej stronie www w zakładce FV. Czas oczekiwania wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych.

Reklamacje, spostrzeżenia i sugestie prosimy kierować na adres: reklamacje@rybataxi.pl

Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni.

Tak, w naszych taksówkach przewozimy zwierzęta. Chęć podrózy z pupilem należy zgłosić podczas składania zamówienia. Dopłata za przewóz zwierząt wynosi 10 zł.

W celu zapytania o niestandardowe usługi proszę wypełnić formularz na stronie www

Kiedy klient jest pod mocnym wpływem pod mocnym wpływem alkoholu lub/i środków odurzających.
Kiedy klient nie zgłosił uprzednio przewozu zwierzęcia a kierowca nie spełnia takiej preferencji.
Kiedy klient ma do przewiezienia gabaryt , którego wcześniej nie zgłosił i kierowca nie posiada wystarczająco dużego bagażnika aby to zabrać.

Niestety, nie widać wówczas tego zlecenia. W celu sprawdzenia zamówienia należy raz jeszcze zadzwonić, wtedy wirtualny dyspozytor odczyta stan zlecenia.

W celu sprawdzenia zamówienia należy raz jeszcze zadzwonić, wtedy wirtualny dyspozytor odczyta stan zlecenia.

Płatności na odległość można dokonać poprzez podanie kierowcy kodu BLIK lub poprzez podpięcie swoje karty płatniczej w aplikacji mobilnej Ryba Taxi. Przy wybraniu drugiej opcji płatności, taksówkę należy zamówić przez aplikację i wybrać metodę płatności "płatność kartą w aplikacji"

Zlecenie terminowe należy odwoływać minimum 15 minut przed godziną, na którą było zamówione.